Cairns, duiken en haaien. - Reisverslag uit Cairns, Australië van Manon Bosch - WaarBenJij.nu Cairns, duiken en haaien. - Reisverslag uit Cairns, Australië van Manon Bosch - WaarBenJij.nu

Cairns, duiken en haaien.

Blijf op de hoogte en volg Manon

12 Januari 2013 | Australië, Cairns

Dag lieve vriendjes en vriendinnetjes,

Nou, volgens mij hebben de meesten wel meegekregen dat Kelly en ik een dag te vroeg op het vliegveld stonden dan dat onze vlucht was, maar voor degenen die dat nog niet weten: bij deze!

Ik zit nu alweer een tijdje in Cairns en het bevalt me wel hier! We zijn lid geworden van de sportschool waar we, geloof het of niet, iedere dag te vinden zijn :) We hebben hier ook nog goed Oud en Nieuw kunnen vieren! We zijn met een party bus meegegaan, alleen heb ik helaas geen partybus gezien. Of we nou gewoon niet goed hadden gekeken, iets teveel Likeur 43 hebben gehad of dat er geen bus was: het is en blijft een raadsel. Maar desondanks hebben we een hele geslaagde avond gehad! We zijn van discotheek naar discotheek gelopen, gerend en gekropen en om half 12 zijn we naar de Lagoon gegaan om van het vuurwerk te genieten!

Eergisteren zijn we met een boot meegegaan naar het Great Barrief Reef! Daar hebben we eerst gedoken om alles van dichtbij mee te mogen maken en het was ontzettend mooi! Na de duik zijn we de boot weer op gegaan en zijn we vervolgens gaan snorkelen. Omdat de stroming heel erg sterk was, zijn Kelly en ik ook een beetje van de boot afgedreven. Waardoor ik ineens een HAAI voor me zag zwemmen! Nou dan schrik je je toch wel even rot, haha. Het zijn maar Reef Sharks, dus die doen je niet zoveel, hoop je dan, dat is wat ze ons vertelden, maar ik had tot nu toe allemaal Nemo's gezien en dan is een shark toch wel even een klein verschil :) Na een heerlijk relaxed dagje zijn we weer terug gegaan naar het hostel, waar we dan ook als een blok in slaap vielen.

Helaas is het leven zonder werken dan nu toch echt een keer voor me afgelopen en ga ik dan ook snel op zoek naar een baantje hier! :) Want ook Raften op de Tully River staat nog op de planning en over 1,5 maand moeten we toch weer een keer door. :)

Nou lieve, trouwe lezers, ik ga het weer afsluiten!
See ya!

X

  • 12 Januari 2013 - 11:01

    Pappie:

    Hoi mop. Dat is wel een verschil, zwemmen met dolfijnen of haaien! Ben blij dat het goed is gegaan. Hier sneeuwt het en het wordt kouder. Verder alles z'n gangetje, beetje werken, Michelle op de pony, Madelief geen hockey vandaag, Robin slaapt nog, mamma in de winkel. Volgende week moet Robin weer praktijk examen voor de scooter. Heb er een voor hem gekocht gisteren. Een snelle Peugeot!
    Geniet ervan mop, stuur je boek op. XXX Pappie

  • 12 Januari 2013 - 16:00

    Sandra Ten Dolle:

    Hoi manon, ?


    Fijn om weer iets van je te horen. Je hebt het nog steeds naar je zin , hoor ik.
    Geniet er maar van. En een baantje? Als je cassiere wordt,mag je mij als referentie opgeven hoor, haha
    Veel plezuier. Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 783
Totaal aantal bezoekers 12142

Voorgaande reizen:

27 November 2012 - 27 November 2013

Exploring the world part I

Landen bezocht: