Update - Reisverslag uit Canberra, Australië van Manon Bosch - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Canberra, Australië van Manon Bosch - WaarBenJij.nu

Update

Blijf op de hoogte en volg Manon

21 Maart 2013 | Australië, Canberra

Hello Dutchies,

Ik kreeg al van verschillende kanten klachten dat het te lang duurde voordat ik weer een reisverslag online zou zetten, dus ik heb me er dan maar even toe gezet om het even te doen :)

Ik bevind me momenteel in het gekkenhuis van Canberra: het YHA hostel. In de vier maanden dat ik in Australië ben, heb ik nog nooit zoveel aparte mensen gezien als hier. Om even wat voorbeelden te geven: er is deze week een drugsverslaafde vrouw uit het hostel geplukt, ik slaap naast een 75-jarige die 's nachts geluiden maakt alsof z'n leven ervan af hangt, dan loopt, of beter gezegd zweeft, er nog een vrouw van rond de 60 door het hostel heen die duidelijk helemaal van de wereld is en dan hebben we nog een Engelsman van rond de 130 kilo die mij vertelt dat proteïne shakes slecht voor me zijn en ik de sportschool wel een keer over kan slaan, terwijl hij zijn pancakes met nutella aan het eten is.
Na drie weken hier geslapen te hebben, vond ik het wel best. Ik ga dan zondag ook naar een share room, waar ik even m'n eigen plek heb :)

Zaterdag ga ik aan jawel, een Dragon Boat Race mee doen! Ik heb het maarliefst één keer gedaan en zaterdag gaan we mee doen met de wedstrijden. Het was eigenlijk nog leuker dan ik had verwacht :)

Het plan is om hier tot juni/juli te werken en dan in één keer mijn reis af te maken. Het is dus even doorbijten in deze wereldstad Canberra, maar met 5 dagen werken en 6 dagen per week sportschool moet ik er wel doorheen komen :)

Nou, dit was het wel wat ik de afgelopen tijd heb meegemaakt. Talk to you later :)

XX

  • 21 Maart 2013 - 16:16

    Sandra Ten Dolle:

    Hoi Manon,

    Mooi verslag. Je bent dus in het gekkenhuis beland, ook leuk om mee te maken toch?
    Veel suc6 zaterdag met je dragon boat race. Spannend hoor......
    Hier alles prima. Eigenlijk niks bijzonders, nog steeds koud, maar dat wist je al.
    Nou werk ze (in een hotel toch?) En tot je volgende verslag.....
    Groetjes, sandra

  • 21 Maart 2013 - 22:01

    Mamske:

    Ha stoer vrouwtje van mij,
    en jij altijd maar denken dat het gezin waarin je bent opgegroeid niet helemaal tof was...nou, dat valt dan best mee denk ik na deze ervaring. Wat zal je blij met ons zijn als je weer terug bent. Je pakket met cadeautje is gearriveerd en als het aan je broer had gelegen dan was hij allang geopend....maar we wachten nog even..want papa komt morgen weer terug en dan gaan we dat samen doen. Ben zo benieuwd welke kleur Uggs er voor mij in zitten.....Al met al is het alweer bijna april en in augustus kom je weer terug dus daar kan ik wel naar uitkijken.Ja echt.Zondag krijg je een eigen kamer...heerlijk hoor dan kan je normaal slapen en niet met 7 andere persoontjes. Wijfie, luv you, een laat direct weten of de Uggs passen....!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 541
Totaal aantal bezoekers 12155

Voorgaande reizen:

27 November 2012 - 27 November 2013

Exploring the world part I

Landen bezocht: