EXTREME RAFTING - Reisverslag uit Cairns, Australië van Manon Bosch - WaarBenJij.nu EXTREME RAFTING - Reisverslag uit Cairns, Australië van Manon Bosch - WaarBenJij.nu

EXTREME RAFTING

Blijf op de hoogte en volg Manon

18 Januari 2013 | Australië, Cairns

Hello Dutchies!

Kelly en ik hadden het grandioze idee om te gaan raften! En nee, niet normaal raften, laten we dan maar meteen het extreme rafting gaan doen.

Voor het raften werden we onderverdeeld in twee groepen:
- De eerste groep en tevens ook de grootste, die voornamelijk bestond uit Chinezen, hebben het "normale" raften gedaan. Ze bleven dan ook in de boten en zijn relatief rustig door de rivier gegaan.
- Dan had je de tweede groep, waar Kelly en ik bij hoorden. Bij aanvang kregen we al zwarte bandjes, wat al niet een heel goed teken kon zijn. We hadden een groep van 10 personen en gingen dus met twee boten. Dit was het extreme rafting en een jongen van de tour stond al verbaasd te kijken dat er ook twee meiden mee gingen :) En dat kunnen er maar twee zijn.. Sorry mam.

Eenmaal aangekomen bij de Tully River, werd ons het 1 en ander uitgelegd zodat we klaar waren om te gaan. Of nou ja, zo goed als. Daar gingen we dan! ik kan het niet anders beschrijven dan dat het SUPER VET! was. Onder watervallen zwemmen, in het water zitten om daadwerkelijk ook van een kleine waterval af te gaan en ik moet zeggen dat ik af en toe wel even voor mijn leven heb gevreesd, haha. Van rotsen afgesprongen, de boot die op z'n kop ging en vervolgens op mijn hoofd terecht kwam. Ik heb er flink wat blauwe plekken en schaafwonden aan overgehouden: maar het was het allemaal waard!

Nu ga ik genieten van een heerlijke bbq, want het is hier nog steeds 33 graden :)

XXX

  • 18 Januari 2013 - 16:16

    Pappie:

    Hoi Prinses. Ben blij dat alles goed is gegaan met dat raften. Je moeder en ik maakten ons zorgen natuurlijk.
    Hier nog steeds wit en koud. Misschien een elfstedentocht!
    Verder gaat alles z'n gangetje, maandag weer een keer werken voor de afwisseling. Wij missen jou ook hoor!
    Hoop dat je Iphone snel komt, kunnen we whatsappen en facetimen.
    XXX je lieve vader.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

Actief sinds 10 Nov. 2012
Verslag gelezen: 408
Totaal aantal bezoekers 12155

Voorgaande reizen:

27 November 2012 - 27 November 2013

Exploring the world part I

Landen bezocht: